מדיניות פרטיות FXG

מדיניות פרטיות – "FX GRAPH"

תקף מתאריך: נובמבר 2024

מדיניות פרטיות זו (להלן: "מדיניות הפרטיות") מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש ויש לקוראה יחד עם תנאי השימוש, ולעשות שימוש בהגדרות המופיעות בתנאי השימוש.

המפעילה מחויבת לכבד את פרטיות המשתמשים באתר. על מנת לשפר את ההגנה על פרטיות המשתמש מפרסמת המפעילה מדיניות פרטיות זו ומספקת את המידע המצוי בה אודות האפשרויות העומדות בפני המשתמש בעת שימושו באתר ובנוגע להתנהלות המפעילה בעניין איסוף מידע מהאתר.

1.              כללי

1.1.                  כחלק מהשימוש בשירותי האתר, המשתמש יתבקש להעביר פרטים אישיים לידי המפעילה ובהם שם, טלפון וכתובת דוא"ל. פרטים אלה נשמרים במאגר המידע של המפעילה ומשמש, בין השאר, לצרכים פנימיים ותקשורת עתידית עם לקוחות המפעילה. יובהר כי פרטי כרטיס אשראי אשר מוזנים על ידי המשתמש, ככל ויוזנו, נדרשים לצורך חיוב בלבד ואינם נשמרים ע"י המפעילה.

1.2.                  בעת השימוש באתר יתכן ויצטברו נתונים אודות אופן השימוש של המשתמש באתר, ובהם עמודים בהם המשתמש צפה. זהו מידע סטטיסטי שאינו מזהה את המשתמש באופן אישי.

2.              מאגר המידע והשימוש בו

2.1.                  הנתונים הנאספים אודות המשתמש שצוינו לעיל נשמרים במאגר המידע של המפעילה. המפעילה מתחייבת לעשות שימוש במידע האמור על פי מדיניות פרטיות זו ו/או על פי הוראות כל דין ולשם המטרות הבאות:

·         לאפשר שימוש יעיל ונוח למשתמש;

·         לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר;

·         לשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים;

·         לנתח ולמסור מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, לרבות מפרסמים (במקרה שיועבר מידע זה לצדדים שלישיים, לא יזהה את המשתמש אישית);

·         אכיפת תנאי השימוש של המפעילה;

·         גבייה;

·         לכל מטרה אחרת המפורטת בתנאי השימוש ובמדיניות פרטיות זו.

3.              שימוש במידע ודיוור ישיר

3.1.                  פרטי משתמש אשר יימסרו על ידו יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של המפעילה, והמשתמש מאשר כי המידע שנמסר על-ידו ו/או ייאסף אודותיו יישמר במאגר המידע של המפעילה לצרכים הבאים:

·         שיווק, פרסום, קידום מכירות ולמטרת פניה למשתמש בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר);

·         עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש אחר בקשר להרשמתו באתר;

·         צרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות;

·         צרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיים, לרבות עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מימוש מטרות אלו;

·         מתן שירותים למשתמש והבטחת פעילות מסחר הוגנת על פי חוק.

3.2.                  ידוע למשתמש כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו הינה מרצונו ובהסכמתו. כמו כן המפעילה תהא רשאית, למטרות המנויות לעיל, להעביר מעת לעת מידע בלתי מזוהה, אנונימי או אגרגטיבי, בנוגע לפעילות המשתמש במסגרת האתר, לגופים השותפים לפעילות המפעילה ולכל גורם שיעניק שירותים והטבות למשתמשים על פי שיקול דעתה של המפעילה.

3.3.                  בהתאם להסכמת המשתמש כדין, המפעילה תהא רשאית לפנות אליו מעת לעת בדיוור ישיר לצורך קבלת הצעות לשירותים שונים של המפעילה אשר ניתנים במסגרת שימושו של המשתמש בשירותי המפעילה באמצעות דואר אלקטרוני, מסרונים (SMS), פקסימיליה, ברשתות החברתיות, מערכת חיוג אוטומטית ו/או בטלפון, וזאת כל עוד לא נתקבלה הודעה אחרת מהמשתמש בכל עת.

 

4.              מסירת מידע לצד שלישי

להלן מצבים שבגינם המפעילה עשויה לחלוק את המידע של המשתמש עם צדדים שלישיים:

·         כאשר המשתמש אישר למפעילה להעביר את פרטיו האישיים לצדדים שלישיים;

·         במקרה בו יפר המשתמש את תנאי השימוש באתר או ינסה לבצע פעולות המנוגדות לדין;

·         על מנת לאכוף את תנאי השימוש או הסכמים אחרים או מדיניות אחרת;

·         בתגובה לזימון או דרישת חקירה אחרת, צו בימ"ש, או בקשה לשיתוף פעולה מאת רשות אכיפה או רשות ממשלתית אחרת;

·         על מנת לקבוע או לממש את זכויותיה המשפטיות של המפעילה;

·         על מנת להתגונן מפני תביעות משפטיות כפי שיידרש לפי דין. במקרים כאמור, המפעילה עשויה להעלות או לוותר על התנגדות או זכות העומדת לרשותה, לפי שיקול דעתה הבלעדי;

·         במקרה בו המפעילה תחליט לגבות חוב שאינו שולם באמצעות צד שלישי המתמחה בגביית חובות לרבות משרדי עורכי דין;

·         כאשר מאמינה המפעילה כי גילוי הינו ראוי בקשר למאמצים לחקור, למנוע, לדווח או לנקוט בפעולה אחרת בנוגע לפעילות בלתי חוקית, חשד לתרמית או עוולה אחרת;

·         על מנת להגן על הזכויות, הרכוש או הבטיחות של המפעילה, עובדיה, משתמשי האתר או אחרים;

·         בקשר לעסקה תאגידית מהותית, כגון מכירת עסקי המפעילה, הסרת השקעות, מיזוג, איחוד, או מכירת נכסים, או במקרה של פירוק.

 

5.              מידע מצטבר ובלתי אישי

המפעילה עשויה לעשות שימוש במידע מצטבר ובלתי אישי שהיא אספה בכל אחת מהנסיבות כאמור לעיל. המפעילה עשויה לשלב מידע בלתי-אישי שהיא אספה עם מידע בלתי אישי נוסף שנאסף ממקורות אחרים. כמו כן, המפעילה רשאית לחלוק מידע מצטבר עם צדדים שלישיים לרבות יועצים, מפרסמים ומשקיעים, למטרת ביצוע ניתוח עסקי כללי. למשל, המפעילה רשאית לדווח ליועצים שלה אודות מספר המבקרים באתר וכמות המנויים. מידע כאמור אינו כולל כל מידע אישי וניתן יהא לעשות בו שימוש על מנת לפתח תוכן ושירות שיסייעו למשתמש ועל מנת להתאים תוכן ופרסום.

 

6.              צדדים שלישיים

6.1.                  ישנם מספר מקומות באתר שבהם יכול המשתמש להקליק על קישור לשם גישה לקישורים לאתרים שאינם כפופים למדיניות פרטיות זו ואינם קשורים למפעילה לרבות, אך לא רק, קישורים המובילים לאתרים של מפרסמים או לאתרים של רשתות חברתיות. בקישורים הללו עשויים לבקש מהמשתמש ו/או לאסוף מידע עליו באופן עצמאי לרבות מידע אישי מהמשתמש ובמקרים מסוימים לספק למפעילה מידע אודות פעילות המשתמש בקישורים הללו.

6.2.                  כל צד שלישי אשר עשויה המפעילה לגלות לו מידע אישי בכפוף למדיניות פרטיות זו, עשוי להיות בעל מדיניות פרטיות משלו אשר מתארת כיצד הינו עושה שימוש ומגלה מידע אישי. המדיניות כאמור תסדיר את השימוש, הטיפול והגילוי של המידע האישי של המשתמש לאחר שהמפעילה חלקה אותו עם צדדים שלישיים כאמור במדיניות פרטיות זו. אם ברצונך לקבל מידע נוסף אודות מדיניות הפרטיות של אותם צדדים שלישיים, המפעילה מעודדת אותך לבקר בקישורים של צדדים שלישיים כאמור.

6.3.                  המפעילה עשויה להרשות לצדדים שלישיים, לרבות ספקי השירות המורשים שלה, חברות פרסום ורשתות פרסום להציג פרסומות באתר. החברות הללו עשויות לעשות שימוש בטכנולוגיות מעקב שונות, על מנת לאסוף מידע אודות משתמשים אשר צופים או מבצעים אינטראקציה עם הפרסומות שלהן. השימוש שחברות אלו עושות בטכנולוגיות איסוף אלה כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של המפעילה.

 

7.              בחירות המשתמש אודות איסוף ושימוש במידע

7.1.                  המשתמש רשאי לבחור שלא לספק למפעילה מידע מסוים, אולם הדבר יגרום לכך שלא יוכל לעשות שימוש במאפיינים מסוימים באתר מכיוון שמידע כאמור נדרש על מנת שירשם לשירותי המפעילה.

7.2.                  כאשר המשתמש נרשם לשירות ואישר קבלת דיוור ישיר כמפורט בתנאי השימוש, תוכל המפעילה בכפוף לכל דין לשלוח לו דיוורים ישירים לרבות, אך לא רק, הודעות דוא"ל ו/או עלונים אודות עדכוני שירות, שיפורים, הצעות מיוחדות, או תוכן מיוחד. המפעילה עשויה לשלוח למשתמש סוגים אחרים של הודעות דוא"ל, כגון הודעות שירות, הודעות פרסום, וסקרים. אם כבר מסרה המפעילה את המידע אודות המשתמש לצד שלישי לפני ששינה את ההעדפות שלו או עדכן את המידע שלו, ייתכן ויהא המשתמש מחויב לשנות את ההעדפות שלו במישרין מול צד שלישי כאמור.

 

8.              שימוש בטכנולוגיות איסוף מידע

8.1.                  המפעילה עשויה לעשות שימוש בטכנולוגיות שונות על מנת לאסוף מידע מהמכשיר הנייד ו/או המחשב של המשתמש ואודות פעילות המשתמש באתר.

8.2.                  המפעילה עשויה לאסוף מידע באופן אוטומטי מהמכשיר הנייד או הדפדפן של המשתמש כאשר הוא מבקר באתר. מידע כאמור כולל אינטרנט סלולארי, כתובת IP, סוג הדפדפן ושפת הדפדפן, זמני גישה, התוכן של "עוגיות" (cookies) שלא נמחק, אשר הדפדפן של המשתמש קיבל מהמפעילה בעבר וכתובת האתר המפנה.

8.3.                  המפעילה עשויה לעשות שימוש בטכנולוגיית אינטרנט סטנדרטית, כגון אלומות אינטרנט, אנליטיקס וטכנולוגיות דומות, על מנת לעקוב אחר שימוש המשתמש באתר. כמו כן, המפעילה עשויה לכלול את האמור לעיל בהודעות דוא"ל או עלונים לקידום מכירות, על מנת לקבוע האם ההודעות נפתחו והאם ננקטה פעולה בעקבותיהם. המידע שתשיג המפעילה באופן זה, יאפשר לה להתאים את השירותים שהיא מציעה למשתמש, על מנת לפרסם פרסומים מותאמים אישית ולמדוד את האפקטיביות הכוללת של פרסום מקוון, תוכן, תכנות או פעילויות אחרות שלה.

 

9.              אבטחת מידע

9.1.                  המפעילה מיישמת באתר מערכות ונהלים עדכניים לאבטחת מידע. מערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי מורשית, אך אין הם מעניקים ביטחון מוחלט. המפעילה אינה מתחייבת ששירותיה יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן באתר.  

9.2.                  המפעילה בוחנת מעת לעת את אבטחת המידע של האתר ומבצעת שינויים ושדרוגים בהתאם לצורך, על מנת לשמור על רמת אבטחת המידע של האתר. עם זאת, המפעילה לא תהא אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, אשר יגרם למשתמש במקרה של חשיפת המידע עקב חדירה בלתי מורשית של צדדים שלישיים או כתוצאה ממעשה או מחדל שאינם בשליטת המפעילה.

 

10.              זכות לעיין במידע ולעדכנו

10.1.              על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981, לכל אדם הזכות לעיין במידע המוחזק עליו במאגר המידע של המפעילה. משתמש שעיין במידע עליו ומצא שהמידע אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן ו/או לעדכן ו/או למחוק את המידע המוחזק עליו כאמור לעיל.

פנייה כזאת יש להפנות למפעילה בדוא"ל שכתובתו היא m@fxg.co.il. מובהר בזאת כי ייתכנו שינויים בפרטי הקשר אשר צוינו לעיל ובמועדי זמינות המפעילה על פי שיקול דעתה הבלעדי של המפעילה וללא מתן הודעה מוקדמת ולמשתמש לא יהיו טענות נגדה בשל כך.

10.2.              אם המידע שבמאגר המידע של המפעילה משמש לצורך פניה אישית למשתמש, הוא רשאי על פי חוק לדרוש בכתב כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע.

 

11.              שינויים במדיניות הפרטיות

המפעילה רשאית לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות פרטיות זו. אם יבוצעו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסר המשתמש, תפורסם על כך הודעה באתר המפעילה.

יכול לעניין אותך

טיפים

מהי דרך ההשקעה הנכונה בשוק ההון?

"אל תשים את כל הביצים בסל אחד" המטרה היא לא להיות ברווח בכל העסקאות אלא שהתיק באופן כללי יהיה ברווח

טיפים

ברוך הבא לגירסה החדשה

ברוך הבא לגירסה החדשה 🙂 אלו הם השדרוגים האחרונים : 1.  תמיכה בשיטת המכפלות שתכפיל רווחים ברובוט 2. אסטרטגיית סטופ – שיטה נוספת לקידום סטופ אוטומטי בנוסף לאסטרטגיית יציאה טכנית 3. תיקוני באגים שוטפים. 4. כפתור אופטימייזר ובק-טסט לכל התיק   

טיפים

תכנון – זה שם המפתח!

כמו שאתם מתכננים את הדברים הכי קטנים בחיים, כך גם ההשקעות שלכם דורשות תכנון

FxGraph במדיה ובעיתונות

איך אפשר להכות את המדדים?

האם אפשר להרוויח כפול או פי שלוש על כל עסקה? עדי מסביר כיצד עושים את זה בניהול סיכונים נכון

סיפורי הצלחה

סיפור ההצלחה של שרון ידואב

התחברתי לאנשים שעומדים מאחורי התוכנה

FxGraph במדיה ובעיתונות

ריאיון בערוץ הכלכלה

עדי קידר, אחד מהשמות המובילים והמוערכים ביותר בתחום שוק ההון בישראל, זומן להתארח בערוץ הכלכלה, להציג את הרובוט האוטומטי החדשני של FxGraph. כפיגורה מכובדת ומומחה מוכר בענף, קידר חלק את תובנותיו על האופן שבו טכנולוגיית הבינה המלאכותית משתלבת במסחר בשוק ההון ומחוללת מהפכה אמיתית בתחום. המומחיות הרחבה שלו ורקורד הביצועים המוכח הופכים את הריאיון הזה […]

FxGraph במדיה ובעיתונות

ריאיון עם עדי קידר בערוץ 14

שוק ההון מול נדל"ן- איפה יותר כדאי? השאלה המפורסמת בקרב משקיעים

סרטוני הדרכה

סרטון הדרכה על פתיחת גרף בתוכנה

לחץ פליי על הסרטון מטה כדי ללמוד איך לפתוח גרף בתוכנת FxGraph

סיפורי הצלחה

סיפור ההצלחה של משה צ'צ'יק

לקוח ותיק בתוכנת FxGraph שמספר איך הכל התחיל ולמה לא צריך לחשוש ממסחר בשוק ההון

טיפים

סיפור על הבחור שהתקלקל לו המזגן

דקה אחת משעשעת עם מוסר השכל חשוב, שבו עדי מסביר את הערך החשוב של ידע וניסיון ולמה בזכותם תרוויח הרבה יותר בהרבה פחות זמן

טיפים

טיפ אסטרטגיית החקלאי

חפשו תעשיות צומחות ותחומים שקשורים לסקטורים בצמיחה

סיפורי הצלחה

סיפור ההצלחה של גל בן דוד

ההבדל בין הצלחה בשוק ההון לבין הפסד, מאוד קשור לידע שלך בתחום

FxGraph במדיה ובעיתונות

דני רופ מארח את עדי קידר

בריאיון קצר עדי מציג את חברת FxGraph ואת הכלים שלה שעוזרים למשקיעים בשוק ההון לשפר תשואות

טיפים

שוק ההון מול נדל"ן – מה יותר כדאי?

שוק ההון? - פשוט וקל... נדל"ן? - כאב ראש ובלגן

סרטוני הדרכה

הדרכת תוכנת FXG – סרטון וידאו

לחץ PLAY וצפה מיידית בסרטון הדרכה על תוכנת ניתוח הטכני FXG

סיפורי הצלחה

סיפור ההצלחה של גלעד אופיר

אתה כאילו תוקף את המניה בכל מיני כלים שאומרים לך מה קורה כרגע ומתי הזמן הנכון לצאת או להכנס

טיפים

מה עדיף? כסף שמייצר לכם עוד כסף או פוזה?

מה הוא הדבר שגם עדי - שלא חסר לו כסף, לא קונה?

סרטוני הדרכה

סרטון הדרכה על כלי הממוצעים הנעים בתוכנה

לחץ פליי על הסרטון מטה כדי לקבל הסבר על כלי הממוצעיםהנעים בתוכנת FxGraph

טיפים

סורקי מניות מובילים: איך למצוא את ההזדמנויות החמות בשוק ההון

בעולם ההשקעות המהיר והתחרותי של היום, משקיעים חכמים כבר לא מסתמכים רק על תחושת בטן – הם משתמשים בכלים מתקדמים כמו סורקי מניות כדי לזהות הזדמנויות בזמן אמת. סורק מניות הוא כלי עוצמתי שמאפשר לסנן אלפי מניות לפי קריטריונים מותאמים אישית, ולמצוא את אלו שעשויות להניב תשואה גבוהה. בכתבה זו נסקור את הסורקים המומלצים ביותר, […]

FxGraph במדיה ובעיתונות

האם צריך להבין בכלכלה ופיננסים כדי להשקיע בהצלחה בשוק ההון?

עדי מסביר מה רמת ההבנה שצריך על מנת להשקיע בהצלחה בשוק ההון

FxGraph במדיה ובעיתונות

מה זה FxGraph ואיך היא עוזרת למשקיעים להפוך את הססטיסטיקה לטובתם?

עדי מסביר ששוק ההון דומה מאוד לקזינו, אבל שמשקיעים יכולים להיות בצד הנכון של המטבע ולהטות את הכף לטובתם באמצעות ניתוח טכני, סטטיסטי והסתברותי על ידי כלים טכנולוגיים מתקדמים שיש רק ב-FxGraph

טיפים

איך להשקיע חכם ולהגדיל את הרווחים שלך

הדרכים החכמות ביותר להשקיע בשוק ההון, ניהול סיכונים נכון, זיהוי הזדמנויות מסחר, וקבלת החלטות מושכלות שיעזרו לך להגדיל את הרווחים.

סיפורי הצלחה

עדות מוקלטת של לקוח

בוא תראה איך אפשר לייצר כסף מכלום, העולם זורק עליך כסף, זורק עליך כסף, זורק

סיפורי הצלחה

סיפור ההצלחה של אליעזר קרייזמן

בהתחלה זה היה כמו סינית בשבילי, אני רחוק מהנושא הזה של מסחר מזרח ומערב

סיפורי הצלחה

סיפור ההצלחה של מוטי ארביב

התוכנה מראה לך מה המניה עשתה, מה היא עושה עכשיו, ומה הצפי למה שהמניה תעשה בעתיד

סיפורי הצלחה

סיפור ההצלחה של ליה לואיס

אתמול עשיתי בדיוק את מה שהם הסבירו ועשיתי 400 דולר!

סיפורי הצלחה

סיפור ההצלחה של סמי מונייר

אני יכול לדלות מתוך הנתונים שהם נותנים לי מניות ולהשקיע בהם בצורה חיובית

טיפים

חוק ההתנוונות – לא להתחיל משהו רק בגלל שהמטרה נראית רחוקה

עדי מסביר למה חשוב תמיד להתקדם ולא לעצור